Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 28. september 2015

Morgenstemning i Lejre

Efteråret er heldigvis andet end rusk og regn. Det byder også på solrige dage hvor der kan ryddes lidt op i havens stauder og trimmes lidt i drivhuset. Og fejes blade sammen, - de drysser i rigelige mængder. Det meste i haven og drivhuset er jo desværre på retur.
Græsset gror stadigvæk, men det er lidt af en våd affære at klippe det. Først langt hen på eftermiddagen er det nogenlunde tørt, - hvis der da ikke er faldet en byge. De smukke farver på treæer og buske mangler endnu, men så er der morgentågen. Se bare her hvor smukt det kan tage sig ud. Et troldelandskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar