Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 22. maj 2015

Smukke rhododendroner

Lige nu står haven allerflottest. Træerne er grønne. Bregnerne har foldet sig ud i al deres vælde og står nu næsten en meter høje. Havebassinet fik en ordentlig gang oprensning lige før vi tog til Sverige og fiskene trivedes fint. Desværre havde vi igen haft besøg af fiskehejren imens vi var væk. Fiskene var også væk, der var kun 2 tilbage. Nu har vi sat stålpinde med fiskesnøre over og omkring bassinet og indkøbt 5 nye sommerfugle-koier. De er godt nok ikke ret store, men det bliver de forhåbentligt. Alt trives som sagt, - også ukrudtet, så det er med at være over det hele tiden.
Det som står allerflottest lige nu er rhododendronerne. Der var kun et par stykker der var sprunget ud da vi tog til Sverige, så det var en glædelig overraskelse at komme hjem til. Se bare, - er de ikke smukke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar