Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 5. september 2014

En verden af inspiration

Selv om jeg bruger internettet næsten daglig har jeg overset noget. Sikkert meget, - rigtig meget tror jeg. Man gror nemt fast i de samme sider og de samme interesser. Så en dag besøgte jeg min kreative datter Ulla og vi kom til at snakke om alt det man kunne lave selv. Prøv at søge på diy-sider (do-it-yuor-self). Havde aldrig hørt om det, men her var der mange spændende ting. Pinterest var også et godt sted at kigge sagde hun. Havde godt set Pinterests logo men aldrig klikket på det. Troede det var noget der lignede Facebook og Twitter. Det var det bestemt ikke. Her er inspiration til alt mellem himmel og jord. Ting du kan lave selv eller bare forundres over at andre kan. Gode ideer og fif lige til at bruge. Det er ligesom Pandoras æske, - man kan bare blive ved at lukke op og finde nye, spændende og inspirerende. Her tog jeg fejl! Pandoras æske er en hadegave fra Zeus. Så er det mere som Babuskadukkerne. Ligheden med Facebook er at man også på Pinterest kan støde på nogen man kender og det er jo sjovt at se hvad de interesserer sig for.

1 kommentar:

  1. Internettet har mange smukke ting at byde på. Og ja, Pinterest kan være utroligt inspirerende at kigge nærmere på. Instagram er måske lidt for poppet med for mange billeder af mad og flotte biler. Men der kan gemme sig nogle kreative brugere derinde, som har det med at smide billeder op af ting, de selv har lavet.

    DIY er også blevet utroligt stort på Youtube. Så hvis du savner mere inspiration, så kan du eventuelt tjekke nogle af de mange Youtube kanaler ud, hvor personer sidder og guider dig til at lave dine egne ting. Det kan være rart at have en video på, så kan man følge helt med i, hvordan man skal bære sig ad.

    SvarSlet

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar