Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 31. marts 2014

Pers dejlige fødselsdag

Igår var der masser af liv i det lille pandekagehus i Lejre. Per havde fødselsdag. Der var bagt boller og lavet lagkage og gjort klar til brunch. Flaget blev hejst som det sig hør og bør på sådan en dag. Og børn og børnebørn myldrede ind. De første kom fra Bogø til brunchen om formiddagen. Efter maden kørte de med Per ud til Herslev. Skulle se båden. Imens vaskede jeg op og bagte en ekstra kage, - der skulle jo nødig være for lidt. Da eftermiddagsholdet ankom kørte formiddagsholdet hjem. Så blev der holdt mandtal og spisebordet blev forlænget med to plader og rykket ud fra væggen for at få plads til alle. Vi var 13 til bords, men vi mente det var ok da Katjas højgravide mave helt bestemt måtte tælle for en halv. Sikken et mylder. Heldigvis var vejret fantastisk, så vi kunne være udenfor også og børnene spillede bold på græsset. Lidt før kl. 18 tog de sidste hjem og så var der tid til lidt oprydning, en stille bajer og en Gammel Dansk eller to akkompagneret af The Dubliners. Lidt restemad fra brunchen og så godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar