Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 13. april 2013

Solen, lyset og energien

 
Når lyset vender tilbage og solen får mere magt, så vender energien og virkelysten også tilbage. Det
kribler i fingrene for at komme igang i haven. Man køber en ny rhododrendron og opdager desværre at det må vente lidt med at få den i jorden. Rhododendronbedet er bundfrossen. Når solen står lavt og skinner ind af de beskidte vinduer kommer virkelysten helt af sig selv. For det var dog fælt hvad mørket har gemt. Møgbeskidte vinduer, spindelvæv og støv. I denne uge er der blevet gjort rent oven på køkkenskabe og krydderihylden over emhætten. Bordpladerne i køkken og badeværelse har fået olie og halvdelen af vinduerne er pudset. Skønt, - når det er gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar