Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 5. april 2013

Rejseplaner i år

Det sydlige Utah i motorhome, USA

Har lige tjekket og fornyet lodder i både Varelotteriet og Landbrugslotteriet. Desværre. Det var heller
ikke denne gang at den store gevinst kom til Lejrevej. En hundredkroneseddel til hver. Det rene tilsætning, - men håbet er jo lysegrønt. Heldigvis er årets store rejse betalt, - stort set. Vi skal selvfølgelig betale brændstof og campingpladser. Rejsen går til USA. Nærmere bestemt den sydvestlige del. I et monsterstort mobilhome. Det bliver spændende at se en bid af dette store land. Udover denne store rejse har vi p.t. ingen andre rejseplaner. Grækenland og Tenerife må sidde over i år, men vi har jo lige købt nye lodder så.... Vi skal jo også på bondegårdsferie i Strø og så er der jo vores skønne hus i Sverige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar