Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 25. oktober 2012

USA i Motorhome

IMG_2061-400Igår aftes var vi til rejseforedrag i Ringsted vedr. en tur i USA i motorhome. Foredraget stod MyPlanet for. På parkeringspladsen blev vi mødt af et ægte amarikansk motorhome. Megastor, syntes vi godt nok. Fik en masse input omkring forskellige udbydere af vogne, vogntyper, måden at regne priser ud og noget om rabatter. Der var en gennemgang af forskellige typer campingpladser. Kørsels- og campingkulturen og kørselsøkonomieni USA blev belyst, så nu har vi en masse at arbejde videre med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar