Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 7. januar 2012

Man kan komme til New Zealand af forskellige ruter. Den rute vi valgte på begge vores rejser derned gik via Londen og derfra til Singapore, hvor vi havde et døgns stop-over. Derfra fløj vi så til Auckland. Vi fløj med det australske flyselskab Qantas som ydede en udmærket service.
Vores mobilhome bookede vi selv hjemmefra over internettet begge gange, da vi fandt ud af at det kunne vi selv gøre billigere end de rejsebureauer vi kontaktede. Der var ingen problemer i det, alt var som det skulle være og bilerne kom til rette tid og sted. Flybilletter og hoteller i Singapore, Auckland og Christchurch lod vi MyPlanet ordne, da vi ikke var helt stive i det med tidszonerne.



På kanten af Waitomosøen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar